معرفي فيلم و سريال معرفي فيلم و سريال .

معرفي فيلم و سريال

معرفي فيلم سينمايي اكشن شب خشونت آميز

فيلم سينمايي Violent Night شب خشونت آميز، فيلمي با حال و هواي كريسمسي در تاريخ 2 دسامبر منتشر خواهد شد.

موضوع فيلم در مورد خانواده‌اي ثروتمند است كه در شب كريسمس دور هم جمع شده‌اند و در همين حين تعدادي سارق به خانه آن‌ها وارد مي‌شوند و باعث گروگان‌گيري مي‌شوند. در اين ميان بابانوئل هم در عوض كادو دادن، سعي در نجات اين خانواده دارد كه باعث بوجود آمدن كلي صحنه‌ اكشن، كمدي و جذاب مي‌شود.

پيشنهاد مي‌كنم اين فيلم جذاب رو تماشا كنيد.

براي دانلود فيلم شب خشونت آميز، سايت 24 مووي پيشنهاد خوبيه چون زود تر از ساير سايت‌ها فيلم و سريال‌ها رو با دوبله و زيرنويس پخش ميكنه.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۵۵ توسط:نيلوفر موضوع: نظرات (0)

معرفي فيلم ترسناك نفرين شده

در نفرين شده زمين‌داران و اشراف فرانسوي قرن ۱۹ با دسته‌اي از كولي‌ها مواجه مي‌شوند كه بر بخش زيادي از زمين‌هاي اشتراكي آنها ادعاي مالكيت دارند. آنها مداركي ۸۰۰ ساله دارند كه ادعاي آن‌ها را اثبات مي‌كند. ازآنجا كه ثروت و قدرت، نه ديگري را تحمل مي‌كند و نه او را لايق مذاكره مي‌داند، تصميم مي‌گيرند با قتل‌عام، زمين‌ها را تصاحب كنند. همان كاري كه آمريكايي‌ها با قبايل سرخپوست كردند. كولي‌ها اما طلسمي دارند كه نسل‌ها از آن‌ها محافظت كرده و آن‌ها نيز نسل‌ها نگهدار آن بوده‌اند. دندان نقره. كولي‌ها قتل عام مي‌شوند اما آن‌ها ارباب تاريكي را احضار كرده‌اند، او بازمي‌گردد و خواب آنها را مسموم مي‌كنند. چيزي كه يادآور ديالوگ مشهور مكبث اثر ماندگار شكسپير است.

براي تماشاي فيلم‌هاي ترسناك و مهيج، سايت 24مووي رو پيشنهاد مي‌كنم كه فيلم‌ها رو با دوبله و زيرنويس پخش مي‌كنه.


برچسب: فيلم ترسناك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۰۱ توسط:نيلوفر موضوع: نظرات (0)